Bijenkorf oriënteert zich op nieuw bureau


Gezien het belang dat aan de bureausamenwerking wordt toegekend, hecht de Bijenkorf aan een zorgvuldig en weloverwogen selectieproces, zegt Frans van Buuren, director of marketing & communication. ‘Het gaat om een belangrijke beslissing, waarbij we graag gebruik maken van de onafhankelijke inbreng, kennis en expertise van Scan.’
Enkele weken geleden meldde Adformatie dat Y&R de relatie met de Bijenkorf na 27 jaar beëindigd had. 'Het is een moeilijke beslissing geweest, maar wel een die naar ons idee de weg vrijmaakt naar de toekomstige ontwikkeling van beide partijen', lichtte Meindert van den Heuvel, ceo van Young & Rubicam Groep, toe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBijenkorf-ceo Jacob de Jonge zei de keuze van Y&R te respecteren: 'Wij kijken terug op een zeer lange en succesvolle samenwerking. Gezamenlijk is er de afgelopen jaren gewerkt aan een sterke merkpositionering van de Bijenkorf. Deze strategie is mede de basis waarop de Bijenkorf zijn weg naar premiumship in de Nederlandse retail zal voortzetten.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid