Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf oriënteert zich op nieuw bureau

De Bijenkorf oriënteert zich na de beëindiging van de relatie met Y&R Amsterdam, op een nieuwe bureausamenwerking. Scan Management…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gezien het belang dat aan de bureausamenwerking wordt toegekend, hecht de Bijenkorf aan een zorgvuldig en weloverwogen selectieproces, zegt Frans van Buuren, director of marketing & communication. ‘Het gaat om een belangrijke beslissing, waarbij we graag gebruik maken van de onafhankelijke inbreng, kennis en expertise van Scan.’

related partner content for mobile comes here

Enkele weken geleden meldde Adformatie dat Y&R de relatie met de Bijenkorf na 27 jaar beëindigd had. 'Het is een moeilijke beslissing geweest, maar wel een die naar ons idee de weg vrijmaakt naar de toekomstige ontwikkeling van beide partijen', lichtte Meindert van den Heuvel, ceo van Young & Rubicam Groep, toe.

Bijenkorf-ceo Jacob de Jonge zei de keuze van Y&R te respecteren: 'Wij kijken terug op een zeer lange en succesvolle samenwerking. Gezamenlijk is er de afgelopen jaren gewerkt aan een sterke merkpositionering van de Bijenkorf. Deze strategie is mede de basis waarop de Bijenkorf zijn weg naar premiumship in de Nederlandse retail zal voortzetten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in