Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiswinkel Waarborg redelijk bekend

Ruim de helft van de ondervraagden in een TNS Nipo-onderzoek herkent het Thuiswinkel Waarborg logo en associeert dit met onder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TNS Nipo onderzocht dat in samenwerking met Thuiswinkel.org. Van alle ondervraagden geeft inmiddels bijna een derde aan dat ze weten dat er een keurmerk is voor thuiswinkelen. Van die mensen weet vervolgens 14 procent spontaan ‘Thuiswinkel Waarborg’ te noemen.

related partner content for mobile comes here

In 2003 herkende 13 procent van de Nederlanders van 18 jaar en ouder ‘Thuiswinkel Waarborg’. Dit jaar is dat 31 procent. Als vervolgens het logo van Thuiswinkel Waarborg wordt getoond, dan kent zelfs 56 procent van de ondervraagden Thuiswinkel Waarborg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in