Overslaan en naar de inhoud gaan

BIC doneert euro voor elk warm bericht

Actie is onderdeel van de campagne 'Light Up Connections'.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vrienden, kennissen en familie kunnen elkaar op de campagnmewebsite een persoonlijke boodschap geven. Elke boodschap wordt met een vlammetje op een landkaart getoond en kan direct worden verstuurd via WhatsApp, Facebook of e-mail. Op de campagnewebsite is een teller te zien met hoeveel vlammetjes er op dat moment zijn aangemaakt. 

related partner content for mobile comes here

Aan het eind van de campagne maakt BIC oor ieder aangemaakt vlammetje €1,- over aan een nader te bepalen goed doel. Op deze manier wil  het aanstekermerk naar eigen zeggen de inwoners van Nederland en België motiveren om elkaar te bedanken "en hierdoor liefde en licht te geven gedurende de donkere maar tevens liefdevolle dagen in december".

Social marketingbureau C2B is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering van de campagne. Ter ondersteuning van de campagne zijn tevens 300 duizend bierviltjes verspreid in horecagelegenheden in Nederland en België. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in