Coca Cola viert Chinees nieuwjaar in nieuwe campagne
Samen zijn met de familie is de boodschap.


Eenzame sneeuwpop
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de commercial is een jongetje te zien bij een familiediner. Hij kijkt sip naar buiten, omdat daar een sneeuwpop in zijn eentje staat. De zogenaamde Clay Dolls-figuurtjes bieden hulp en maken meerdere sneeuwpoppen om het jongetje op te vrolijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFamiliefeest
McCann Worldgroup is verantwoordelijk voor deze campagne. ‘Chinees nieuwjaar is een familiefeest, een viering waarbij we hoe dan ook bij elkaar blijven’, zegt Richard Cotton, content- en creatief directeur bij Coca Cola China. ‘Via het plezier van Coca Cola drinken zijn wij altijd aanwezig bij dat soort speciale momenten, waarbij we de onverwoestbare band met onze geliefden vieren.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid