Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca Cola viert Chinees nieuwjaar in nieuwe campagne

Samen zijn met de familie is de boodschap.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Eenzame sneeuwpop

related partner content for mobile comes here

In de commercial is een jongetje te zien bij een familiediner. Hij kijkt sip naar buiten, omdat daar een sneeuwpop in zijn eentje staat. De zogenaamde Clay Dolls-figuurtjes bieden hulp en maken meerdere sneeuwpoppen om het jongetje op te vrolijken.

Familiefeest

McCann Worldgroup is verantwoordelijk voor deze campagne. ‘Chinees nieuwjaar is een familiefeest, een viering waarbij we hoe dan ook bij elkaar blijven’, Richard Cotton, content- en creatief directeur bij Coca Cola China. ‘Via het plezier van Coca Cola drinken zijn wij altijd aanwezig bij dat soort speciale momenten, waarbij we de onverwoestbare band met onze geliefden vieren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in