Overslaan en naar de inhoud gaan

(Awesome Friday) SuperHero CheeseCake

De game changers in het digitale denken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geen industrie zo creatief in het bedenken van creatieve vakprijzen als de creatieve industrie, maar de SpinAwards doen er wél toe;  de prijzen voor creatieve concepten die het digitale denken verder brengen. De vakjury’s beoordelen op creativiteit, interactiviteit en effectiviteit. De uitreikingsavond is legendarisch: Er waren gisteren rond de 2000 gasten in Pakhuis West.  

related partner content for mobile comes here

Daar kreeg SuperHero CheeseCake de eerste Grand SpinAward. Een nieuwe prijs voor de echte game changers in de business, toegekend door het verzameld college van juryvoorzitters. Volgens de jury was SuperHero Cheesecake de drijvende kracht achter het beste digitale werk van dit jaar. Dát zijn de kwalificaties waar je het voor doet en bijzonder, want het gaat vooral om de achterkant van campagnes. Het bureau was onder andere betrokken bij de technische realisatie van (bureau Greenberry), Philips&; (bureau ACHTUNG!) en (bureau FHV BBDO). De meest bekroonde case was overigens door 72andSunny voor Google (2 x Goud, 1x Zilver).  Onthou die namen. Maar niet te lang. Geen creatieve industrie waarin roem en glorie zo vluchtig is als die van het digitale denken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in