Overslaan en naar de inhoud gaan

Achtergebleven.nl pleit voor culturele diversiteit

Vandaag gaat de campagne 'Achtergebleven.nl, een initiatief van verontruste burgers' van start.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met 'Achtergebleven.nl' willen de initiatiefnemers het accent leggen op diversiteit als businesscase en niet als social case. De Nederlandse economie heeft om te groeien en te innoveren, veel jonge en intelligente mensen nodig. Om deze mensen te vinden moet je in het buitenland zijn of gebruik maken van de aanwezige nieuwe Nederlanders in onze samenleving. Doel van de campagne is maatschappelijke bewustwording en agendasetting bij politiek en bedrijfsleven. Bizon Media heeft voor deze campagne 3000 billboards beschikbaar gesteld. Via de website is iedereen uitgenodigd zich te verdiepen in het vraagstuk en mee te discussiëren in het forum.

related partner content for mobile comes here

Verder komen er debatten, waarbij topmensen uit het bedrijfsleven en de politiek worden uitgenodigd om hun visie te geven. Grondlegger van 'Achtergebleven.nl' is ontwerper Erwin Slegers. Mede-initiatiefnemers zijn Paul Abell en Kenneth Erselina (Abell en Erselina, Atelier Voor Corporate Diversity), Richard Tuhumury (Dialog designers), Marcel Sukel (Bevrijdingspop Haarlem), Eddy Schekman (Cashtoday) en Rahma el Mouden (MAS dienstverleners en zwarte zakenvrouw van het jaar 1999).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in