Achtergebleven.nl pleit voor culturele diversiteit
Met 'Achtergebleven.nl' willen de initiatiefnemers het accent leggen op diversiteit als businesscase en niet als social case. De Nederlandse economie heeft om te groeien en te innoveren, veel jonge en intelligente mensen nodig. Om deze mensen te vinden moet je in het buitenland zijn of gebruik maken van de aanwezige nieuwe Nederlanders in onze samenleving. Doel van de campagne is maatschappelijke bewustwording en agendasetting bij politiek en bedrijfsleven. Bizon Media heeft voor deze campagne 3000 billboards beschikbaar gesteld. Via de website www.achtergebleven.nl is iedereen uitgenodigd zich te verdiepen in het vraagstuk en mee te discussiëren in het forum.
Verder komen er debatten, waarbij topmensen uit het bedrijfsleven en de politiek worden uitgenodigd om hun visie te geven. Grondlegger van 'Achtergebleven.nl' is ontwerper Erwin Slegers. Mede-initiatiefnemers zijn Paul Abell en Kenneth Erselina (Abell en Erselina, Atelier Voor Corporate Diversity), Richard Tuhumury (Dialog designers), Marcel Sukel (Bevrijdingspop Haarlem), Eddy Schekman (Cashtoday) en Rahma el Mouden (MAS dienstverleners en zwarte zakenvrouw van het jaar 1999).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid