Overslaan en naar de inhoud gaan

Pearle overweegt omstreden spot te staken

Opticiensketen Pearle overweegt om zijn veelbekritiseerde ‘verloren zoon’-commercial stop te zetten. Het bedrijf zegt te zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Pearle en klagende partij Bureau Lotgenotencontact stonden dinsdag tegenover elkaar tijdens een zitting van de RCC, die pas over enkele weken uitspraak doet. ‘Pas na die uitspraak hakken we een knoop door,’ zegt marketingmanager Matthieu Couvreur van Pearle.
Niet alleen de vele klachten bij Stichting Reclame Code zitten hem dwars, maar ook andere kritiek, zoals de recente poll over deze kwestie bij Tros-programma ‘Vermist’.

related partner content for mobile comes here

Alle ophef is er niet de oorzaak van dat de commerciel deze week niet op tv te zien is, stelt Couvreur. ‘Dat is een kwestie van mediaplanning. Volgende week is hij wel weer gewoon te zien.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in