Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Delta Lloyd gelanceerd

Na maanden van radiostilte heeft Delta Lloyd vandaag zijn langverwachte nieuwe campagne, gemaakt door Lowe en Draft, gelanceerd. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De financiële instelling heeft afscheid genomen van de humoristische koers waar bekende commercials als ‘Parade’ en ‘Schaatser’ deel van uitmaakten. Binnen die door TBWA ontwikkelde campagne kwam met name Delta Lloyd als verzekeraar voor het voetlicht, terwijl in de nieuwe campagne de andere takken - beleggen en bank ‒ ook meer naar voren komen. In de eerste fase komen hypotheken, beleggen en levensloop onder de aandacht.

related partner content for mobile comes here

Het concept is gestoeld op het idee dat niets zeker is in het leven (positief en negatief). Werner Damen (Bonkers) regisseerde de commercials waarvan de eerste vanmorgen werd uitgezonden. In print speelt copy een belangrijke rol. De fotografie voor de printuitingen werd gedaan door Morad Bouchakour. Verder zal de campagne te zien zijn op megabillboards en internet. Ook ontwikkelde Draft nog een interne campagne voor Delta Lloyd.

De financiele dienstverlener koos begin jaar na een pitch, waar ook Young & Rubicam en S-W-H bij waren betrokken, voor Lowe en Draft.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in