Nieuwe campagne Delta Lloyd gelanceerd


De financiële instelling heeft afscheid genomen van de humoristische koers waar bekende commercials als ‘Parade’ en ‘Schaatser’ deel van uitmaakten. Binnen die door TBWA ontwikkelde campagne kwam met name Delta Lloyd als verzekeraar voor het voetlicht, terwijl in de nieuwe campagne de andere takken - beleggen en bank ‒ ook meer naar voren komen. In de eerste fase komen hypotheken, beleggen en levensloop onder de aandacht.
Het concept is gestoeld op het idee dat niets zeker is in het leven (positief en negatief). Werner Damen (Bonkers) regisseerde de commercials waarvan de eerste vanmorgen werd uitgezonden. In print speelt copy een belangrijke rol. De fotografie voor de printuitingen werd gedaan door Morad Bouchakour. Verder zal de campagne te zien zijn op megabillboards en internet. Ook ontwikkelde Draft nog een interne campagne voor Delta Lloyd.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe financiele dienstverlener koos begin jaar na een pitch, waar ook Young & Rubicam en S-W-H bij waren betrokken, voor Lowe en Draft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid