Wie wordt eerste in de vierde Social Media Monitor?


De vierde Social Media Monitor alweer wordt over een maand gepresenteerd.
Vorig jaar won bol.com, net als het jaar ervoor. Rabobank was tweede, Hema werd derde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZowel bol.com als Rabobank hadden hun scores van 2009 flink verbeterd in 2010. Dus ik ga ervan uit dat ze met hun opgebouwde voorsprong dit jaar ook weer hoog zullen eindigen.
Maar ik verwacht ook veel van Hema: die kwam vorig jaar nieuw binnen op nummer 3 en heeft sinds die tijd niet stil gezeten. Saskia Bax, toenmalig social media-manager voor Hema, legde in april van dit jaar op Digitaal Willen We Allemaal nog heel helder uit hoe de Hema met social media omgaat: ‘Consumenten praten over Hema niet omdat ze Hema leuk vinden, maar omdat ze het leuk vinden om met hun vrienden te praten.’
De vierde editie van de Social Media Monitor, de top100 NL merken die het beste social media toepassen, wordt 7 september aanstaande gepresenteerd in TrouwAmsterdam. Ernst-Jan Pfauth, chef internet NRC Handelsblad, leidt de middag. Er zijn presentaties van Google+, Vodafone en dr. Ivar Vermeulen (universitair docent van de VU).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid