Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie wordt eerste in de vierde Social Media Monitor?

De vierde Social Media Monitor alweer wordt over een maand gepresenteerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vierde Social Media Monitor alweer wordt over een maand gepresenteerd.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar won bol.com, net als het jaar ervoor. Rabobank was tweede, Hema werd derde.

Zowel bol.com als Rabobank hadden hun scores van 2009 flink verbeterd in 2010. Dus ik ga ervan uit dat ze met hun opgebouwde voorsprong dit jaar ook weer hoog zullen eindigen.

Maar ik verwacht ook veel van Hema: die kwam vorig jaar nieuw binnen op nummer 3 en heeft sinds die tijd niet stil gezeten. Saskia Bax, toenmalig social media-manager voor Hema, legde in april van dit jaar op Digitaal Willen We Allemaal nog heel helder uit : ‘Consumenten praten over Hema niet omdat ze Hema leuk vinden, maar omdat ze het leuk vinden om met hun vrienden te praten.’

De vierde editie van de Social Media Monitor, de top100 NL merken die het beste social media toepassen, wordt . Ernst-Jan Pfauth, chef internet NRC Handelsblad, leidt de middag. Er zijn presentaties van Google+, Vodafone en dr. Ivar Vermeulen (universitair docent van de VU).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in