Overslaan en naar de inhoud gaan

Wie 'wint' de Voodoo Marketing Award?

Ronald Voorn geeft donderdag een (gratis) webinar over Voodoo Marketing en reikt aan het einde de Voodoo Marketing Award uit,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf verscheen in september het boek Voodoo-marketing. In het webinar rond dit thema legt Ronald Voorn uit wat voodoo-marketing inhoudt en welke, vaak omstreden, verleidingstrucs worden gebruikt om de consument te beïnvloeden. Wanneer is er sprake van voodoo-marketing en wat kunnen bedrijven doen om geen voodoo-marketing, maar good do-marketing toe te passen? Hij zal dit aan de hand van een groot aantal voorbeelden (van bekende merken!) toelichten.

Aan het eind van dit webinar maakt Ronald Voorn bekend wie de ‘winnaar’ is van de Voodoo Marketing Award; een award voor het merk dat de meeste voodoo-achtige technieken heeft ingezet om haar klanten te beïnvloeden. Professionals en consumenten kunnen nog tot 21 oktober stemmen op . De genomineerden zijn: Coca-Cola en Pepsi, KLM, Staples, BCC, Visual DNA, Booking.com, de Volkskrant, Albert Heijn vruchtensap, Blendle, LinkedIn, Google en MotiveMatrix.

Dit webinar is een must-see voor professionals die zich bezighouden met het verleiden van consumenten en oog (willen) hebben voor de grenzen van hun vak; Waar trek je de lijn? Wanneer zijn beïnvloedingstechnieken nog geoorloofd en wanneer niet meer?   

De aanvang van het webinar is 12:15 uur. .

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in