Overslaan en naar de inhoud gaan

Wervingscampagne voor personeel justitiële inrichtingen

De Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) is begonnen met een grote mediacampagne om nieuwe medewerkers te werven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op korte termijn zijn zeker 600 beveiligers en 175 begeleiders nodig voor het werk in de gevangenissen, detententie- en uitzetcentra, jeugdinrichtingen en tbs-klinieken. Het motto van de campagne is: 'Werken met gedetineerden vraagt om een scherpe blik'.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de campagne is om mensen enthousiast te maken voor het werken met gedetineerden, jongeren, tbs-gestelden en vreemdelingen. De Dienst Justitiële Inrichtingen heeft de komende periode vanwege natuurlijk verloop onder het personeel en voorgenomen capaciteitsuitbreidingen extra personeel nodig. In de campagne wordt ingespeeld op de alertheid die elke medewerker bij DJI nodig heeft om het werk goed te kunnen doen. In drie televisiecommercials wordt de kijker getest op de vraag of hij of zij beschikt over de noodzakelijke 'scherpe blik'

De campagne wordt ondersteund met de website , waar geïnteresseerden terecht kunnen voor meer informatie over de verschillende functies, gevraagde competenties en uitleg over de sollicitatieprocedure en het antecedentenonderzoek.

Naast de uitingen via de media wordt ook het huidige personeel bij DJI betrokken bij de werving van nieuwe medewerkers. Via een member-gets-member-actie kunnen personeelsleden nieuwe kandidaten aandragen.

De campagne loopt in eerste instantie tot het voorjaar van 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in