Wervingscampagne voor personeel justitiële inrichtingen


Op korte termijn zijn zeker 600 beveiligers en 175 begeleiders nodig voor het werk in de gevangenissen, detententie- en uitzetcentra, jeugdinrichtingen en tbs-klinieken. Het motto van de campagne is: 'Werken met gedetineerden vraagt om een scherpe blik'.
Het doel van de campagne is om mensen enthousiast te maken voor het werken met gedetineerden, jongeren, tbs-gestelden en vreemdelingen. De Dienst Justitiële Inrichtingen heeft de komende periode vanwege natuurlijk verloop onder het personeel en voorgenomen capaciteitsuitbreidingen extra personeel nodig. In de campagne wordt ingespeeld op de alertheid die elke medewerker bij DJI nodig heeft om het werk goed te kunnen doen. In drie televisiecommercials wordt de kijker getest op de vraag of hij of zij beschikt over de noodzakelijke 'scherpe blik'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne wordt ondersteund met de website www.werkenmetgedetineerden.nl, waar geïnteresseerden terecht kunnen voor meer informatie over de verschillende functies, gevraagde competenties en uitleg over de sollicitatieprocedure en het antecedentenonderzoek.
Naast de uitingen via de media wordt ook het huidige personeel bij DJI betrokken bij de werving van nieuwe medewerkers. Via een member-gets-member-actie kunnen personeelsleden nieuwe kandidaten aandragen.
De campagne loopt in eerste instantie tot het voorjaar van 2007.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid