Werkverkeer #43: MediaMonks, MPG, Kinetic, NearSt, Edenspiekermann


Creatief productiebureau MediaMonks heeft Timo Stevens (voormalig account director This Page & Magic Bullit) aangesteld als Head of Experiential.
In deze functie is Stevens, samen met technisch directeur Edwin Scholte, verantwoordelijk voor het internationale team van 50 technische experts dat werkt aan het verwezenlijken van projecten op het gebied van digitale installaties.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTimo_Stevens.png
Crossmedia contentmarketingbureau MPG zet verder in op digitaal met de benoeming van Paul Zevenboom tot strategy director. Zevenboom werkte eerder voor onder andere XEED, Wecanbeheroes en ISM eCompany.
Hij begon onlangs bij MPG als cliënt services director, maar ‘zijn strategische en conceptuele kijk op complexe communicatievraagstukken’ was volgens busienssdirecteur Dolly van den Akker aanleiding hem als strategy director in te zetten.
Paul_Zevenboom.png
Kinetic versterkte het researchteam met Aaron Spijkers. Hij gaat zich volledig richten op data, analytics en programmatic (digital) out-of-home.
Cynthia Beste is aan de slag gegaan als communication strategist en zal zich fulltime focussen op het ontwikkelen van passende out-of-home- strategieën voor onze klanten. Hiervoor was zij onder meer werkzaam bij MediaCom als communications director.
Kinetic.png
Na zes jaar verlaat Mart Postma Heineken Nederland, waar hij werkzaam was als brand manager en regional salesmanager. Postma wordt partner bij de Londense startup NearSt, een e-commerce bedrijf dat consumenten helpt om producten in de buurt te vinden.
In de functie van Head of Growth is Postma eindverantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf. Eerder dit jaar was hij finalist in de ‘Dutch Marketing Talent of the Year’.
Mart_Postma.png
Ronnie Besseling switcht van Dawn naar Edenspiekermann, waar hij aan de slag gaat als digital design director. Daarvoor was hij creative director bij Fabrique. Hij maakte prijswinnend werk voor onder andere Triodos, Viktor & Rolf, Van Gogh Museum en 9292 apps.
Ronnie_Besseling_2.png
Photo by www.lizzyann.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid