Overslaan en naar de inhoud gaan

Werkverkeer #43: MediaMonks, MPG, Kinetic, NearSt, Edenspiekermann

Wie zijn de movers & shakers van de afgelopen week?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Creatief productiebureau MediaMonks heeft Timo Stevens (voormalig account director This Page & Magic Bullit) aangesteld als Head of Experiential.

related partner content for mobile comes here

In deze functie is Stevens, samen met technisch directeur Edwin Scholte, verantwoordelijk voor het internationale team van 50 technische experts dat werkt aan het verwezenlijken van projecten op het gebied van digitale installaties.

Crossmedia contentmarketingbureau MPG zet verder in op digitaal met de benoeming van Paul Zevenboom tot strategy director. Zevenboom werkte eerder voor onder andere XEED, Wecanbeheroes en ISM eCompany.

Hij begon onlangs bij MPG als cliënt services director, maar ‘zijn strategische en conceptuele kijk op complexe communicatievraagstukken’ was volgens busienssdirecteur Dolly van den Akker aanleiding hem als strategy director in te zetten.   

Kinetic versterkte het researchteam met Aaron Spijkers. Hij gaat zich volledig richten op data, analytics en programmatic (digital) out-of-home.

Cynthia Beste is aan de slag gegaan als communication strategist en zal zich fulltime focussen op het ontwikkelen van passende out-of-home- strategieën voor onze klanten. Hiervoor was zij onder meer werkzaam bij MediaCom als communications director.

Na zes jaar verlaat Mart Postma Heineken Nederland, waar hij werkzaam was als brand manager en regional salesmanager. Postma wordt partner bij de Londense startup NearSt, een e-commerce bedrijf dat consumenten helpt om producten in de buurt te vinden.

In de functie van Head of Growth is Postma eindverantwoordelijk voor de sales- en marketingactiviteiten van het bedrijf. Eerder dit jaar was hij finalist in de ‘Dutch Marketing Talent of the Year’.

Ronnie Besseling switcht van Dawn naar Edenspiekermann, waar hij aan de slag gaat als digital design director. Daarvoor was hij creative director bij Fabrique. Hij maakte prijswinnend werk voor onder andere Triodos, Viktor & Rolf, Van Gogh Museum en 9292 apps. 


Photo by www.lizzyann.com

 

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in