Overslaan en naar de inhoud gaan

Volg de hartslag van de 'X Factor'-kandidaten online

Morgenavond kun je als kijker precies zien of het hart van een kandidaat het einde van het programma haalt of niet: de hartslag van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gehele live-uitzending hebben ze een hartslagmeter om die de gegevens doorstuurt naar l. De kijker met een smartphone, tablet of laptop op schoot ziet dus naast de uitzending op RTL 4 ook hoe de spanning naar bijvoorbeeld de optredens oploopt.

related partner content for mobile comes here

Maar ook of een kandidaat het tijdens de bloedstollende uitslag ‘droog houdt’ of niet. 'De beleving bij de deelnemers wordt hiermee voor de kijker bijna tastbaar', aldus de makers, RTL en Lost Boys Mobile

Daarnaast wordt op ook de social heartbeat in beeld gebracht; het aantal tweets per minuut.

Naast de bekende Twittertimeline wordt er ook onderscheid gemaakt tussen positieve en negatieve tweets en is terug te vinden of ze door een man of een vrouw zijn verstuurd.

Hoe scoren de kandidaten op Twitter en bij welke sekse doen ze het goed? De gebruiker van een second screen kan het vanaf vrijdag nauwgezet volgen.

Mark Bruitsman , creative director concepts RTL:‘De Heartbeat of X Factor is door ons bedacht om de live beleving voor onze kijkers nog intenser te maken. Met het live volgen van de hartslag zit je dichter op een kandidaat dan ooit tevoren.’

Lost Boys Mobile is onderdeel van LBi Lost Boys en Triple IT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in