Overslaan en naar de inhoud gaan

Hippische media-activiteiten BCM naar Sanoma

Sanoma Media neemt de hippische media-activiteiten over van uitgeverij BCM. Het gaat om de titel Hoefslag en de aan drie hippische…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jan Paul de Wildt, uitgever Sport bij : 'Met deze overname versterken wij onze marktleidende positie in sport en breiden we onze custom publishing activiteiten verder uit. Naast de KNHB (hockey), de NGF (golf) en ons partnership met NOC-NSF past de samenwerking met de hippische bonden uitstekend in onze strategie die gericht is op groei in sportmedia.'

related partner content for mobile comes here

Eric Bruger, uitgever BCM, zegt dat na de overname van de bladen 'zich zal blijven richten op het organiseren van hippische en cultuur evenementen'. De uitgever wil zich verder ontwikkelen in het specialinterest segment 'met een duidelijke focus op cultuur en muziek'.

De overname vindt met terugwerkende kracht plaats vanaf 1 april 2011. Bij de over te nemen activiteiten werken twintig medewerkers die in dienst zullen treden bij Sanoma Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in