Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijftien Effies uitgereikt, 1 keer goud

Robijn (Unilever) en UbachsWisbrun/JWT gingen vanavond met de enige gouden Effie naar huis voor de case ‘Want wat mooi is, moet mooi…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verder deelde de jury vier keer zilver en tien keer brons uit.
Zilver was er voor:
de donorcampagne van het Min. VWS - KesselsKramer/Noise,
NS Reizigers (OV Chipkaart. Ga ook om) - DDB/Van Wanten Etcetera,
Inshared (We all benefit) - DDB, Nobla\
Lay’s/PepsiCo (Maak de smaak) - FHV BBDO, Red Urban

related partner content for mobile comes here

Brons ging naar:
Bavaria (Alcoholvrij) - Selmore
Zwitsal (Go baby) - LBi Lost Boys
DPC i.s.m. Min van Infrastructuur & Milieu (Goochem het Gordeldier) - Roorda
Jumbo Supermarkten (Hallo Jumbo) - FHV BBDO, VVO² retailcommunicatie
Pickwick/Sara Lee (Dutch Tea Blend) - Only
Lexus/Louwman & Parqui (Tergend dichtbij) - Launched
Nederlandse Hartstichting (6 minuten) - Publicis
Beslist.nl (Prijsvergelijken wordt webwinkelshoppen) - Eigen Fabrikaat, Wise
Crackers
Vodafone (The Voice of Holland) - RTL Nederland i.s.m. MasMedia, OMD, TBWA/Busted
Zalando (Schoenen en fashion online) - Helder Marketing & Communicatie, Jung von Matt/Fleet

‘Een echte merkcase voor in de schoolboeken’, zo noemde de jury onder leiding van voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (Royal Haskoning) de gouden Effiecase van Robijn. Bij de bureaus vielen DDB en FHV BBDO als enige tweemaal in de prijzen. DDB won twee keer zilver, FHV BBDO won zilver en brons.
De Effies worden jaarlijks uitgereikt door de Vea en de BVA.
Meer over de Effies vrijdag in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in