Vijftien Effies uitgereikt, 1 keer goud
Verder deelde de jury vier keer zilver en tien keer brons uit.
Zilver was er voor:
de donorcampagne van het Min. VWS - KesselsKramer/Noise,
NS Reizigers (OV Chipkaart. Ga ook om) - DDB/Van Wanten Etcetera,
Inshared (We all benefit) - DDB, Nobla\
Lay’s/PepsiCo (Maak de smaak) - FHV BBDO, Red Urban
Brons ging naar:
Bavaria (Alcoholvrij) - Selmore
Zwitsal (Go baby) - LBi Lost Boys
DPC i.s.m. Min van Infrastructuur & Milieu (Goochem het Gordeldier) - Roorda
Jumbo Supermarkten (Hallo Jumbo) - FHV BBDO, VVO² retailcommunicatie
Pickwick/Sara Lee (Dutch Tea Blend) - Only
Lexus/Louwman & Parqui (Tergend dichtbij) - Launched
Nederlandse Hartstichting (6 minuten) - Publicis
Beslist.nl (Prijsvergelijken wordt webwinkelshoppen) - Eigen Fabrikaat, Wise
Crackers
Vodafone (The Voice of Holland) - RTL Nederland i.s.m. MasMedia, OMD, TBWA/Busted
Zalando (Schoenen en fashion online) - Helder Marketing & Communicatie, Jung von Matt/Fleet
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
‘Een echte merkcase voor in de schoolboeken’, zo noemde de jury onder leiding van voormalig staatssecretaris van Economische Zaken Frank Heemskerk (Royal Haskoning) de gouden Effiecase van Robijn. Bij de bureaus vielen DDB en FHV BBDO als enige tweemaal in de prijzen. DDB won twee keer zilver, FHV BBDO won zilver en brons.
De Effies worden jaarlijks uitgereikt door de Vea en de BVA.
Meer over de Effies vrijdag in Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid