B the One: magazine met ruim 30 varianten


Oprichtster en uitgever Barbara de Roos (46) deed haar idee op in Zweden, waar deze manier van uitgeven al eens eerder uitgevoerd is. Via een vragenlijst op internet kan een vrouw invullen hoe haar leven eruit ziet en kan ze een aantal keuzes aangeven voor de inhoud van het blad. Aan de hand daarvan ontvangt zij één van de 32 varianten van het magazine. Deze varianten kunnen in een later stadium uitgebreid worden als er voldoende abonnees en adverteerders zijn om de extra kosten hiervoor te kunnen dragen.
Hoe meer abonnees hoe persoonlijker en relevanter B the One gaat worden voor iedere lezer, zegt De Roos. De 84 tot 100 pagina’s tellende glossy heeft een idealistisch karakter en zal vooral post-materialistische vrouwen aanspreken van 25 jaar en ouder. 'Positieve en avontuurlijke vrouwen die het financieel redelijk tot goed voor elkaar hebben, en tegelijkertijd nieuwsgierig zijn naar wat er nog méér is in het leven'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSB the One ligt (nog) niet in de winkels, maar is te bestellen via de website www.btheone.nl en zal om de twee maanden verschijnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid