Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Vught en Luttmer naar Dunck Loyalty

Dunck, specialist in loyalty marketing, heeft het managementteam versterkt met Joost van Vught en Rik Luttmer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Vught was hiervoor werkzaam bij ING en deed uitgebreide loyalty-advieservaring op als consultant bij Victoria Loyalty. Hier adviseerde hij bedrijven als Renault, Bol.com, Elvia en Postbank. Van Vught is specialist in loyalty strategie, klantwaarde en inbedding van loyaliteit in organisaties. Verder heeft hij uitvoerige ervaring in product- en programmamanagement.

related partner content for mobile comes here

Luttmer komt van de crm-tak bij Accenture en was daarvoor al eerder werkzaam als adviseur bij Dunck. Hij adviseerde organisaties als Vodafone, FNV, Volkswagen en KLM. Luttmer is specialist in de ontwikkeling van loyaliteitsprogramma's en -concepten. Daarnaast is hij ervaren in klantanalyses en campagnemanagement.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in