Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Het PR Bureau en Traffic Builders

Het PR Bureau en Traffic Builders zoekmachinemarketing zijn een samenwerking aangegaan om search engine optimization (SEO) en pr…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met dit initiatief willen de bureaus inspringen op ‘een nog onontgonnen gebied’. Het internet speelt een steeds grotere rol bij het maken of kraken van reputaties. Parallel hieraan constateren Traffic Builders en Het PR Bureau al enige jaren een verschuiving van nieuws naar views.

related partner content for mobile comes here

'Deze ontwikkeling neemt met allerlei online toepassingen een steeds hogere vlucht. 'User-generated content' doet het goed, burgerjournalistiek viert hoogtij, ofwel: de bezoeker bepaalt. Dat betekent dat we ook op een andere manier naar PR moeten gaan kijken,' licht directeur Marnix Geus van Het PR Bureau toe. 'De samenwerking met zoekmachinemarketingbureau Traffic Builders maakt dit voor ons mogelijk. Zij hebben diepgaande kennis van de werking van zoekmachines.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in