Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking tussen Harte-Hanks en MarketCap geeft nieuwe B2B ICT marketeers een nieuwe toolkit

Voor de B2C marketers zullen de namen Harte Hanks en MarketCap wellicht niet al te veel zeggen, maar in de B2B ICT sector, waarin ik…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de B2C marketers zullen de namen en wellicht niet al te veel zeggen, maar in de B2B ICT sector, waarin ik werkzaam mag zijn, zijn dit twee belangrijke namen op het gebied van database marketing en market Intelligence.

related partner content for mobile comes here

Gisteren kondigden beiden partijen een vergaande samenwerking aan die moet leiden tot grootste en gedetailleerdste "B2B Tech Database" voor IT en Telecom in Benelux.

Deze samenwerking geeft de hightech marketeer de mogelijkheid zijn doelgroep te bepalen te fine-tunen uit een base van 43.000 bedrijvenen op basis van meer dan 200 verschillende parameters die de Harte Hanks database rijk was en die nu aangevuld wordt met de lokale unieke markt inzichten van MarketCap.
Fact based database marketing mag in sommige industriën reeds een gemeen goed zijn, de ICT sector heeft op het gebied van marketing naar mijn idee nog steeds een belangrijke inhaalslag te maken. Deze samenwerking geeft hier een belangrijke impuls aan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in