Samenwerking tussen Harte-Hanks en MarketCap geeft nieuwe B2B ICT marketeers een nieuwe toolkit


Voor de B2C marketers zullen de namen Harte Hanks en MarketCap wellicht niet al te veel zeggen, maar in de B2B ICT sector, waarin ik werkzaam mag zijn, zijn dit twee belangrijke namen op het gebied van database marketing en market Intelligence.
Gisteren kondigden beiden partijen een vergaande samenwerking aan die moet leiden tot grootste en gedetailleerdste "B2B Tech Database" voor IT en Telecom in Benelux.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Deze samenwerking geeft de hightech marketeer de mogelijkheid zijn doelgroep te bepalen te fine-tunen uit een base van 43.000 bedrijvenen op basis van meer dan 200 verschillende parameters die de Harte Hanks database rijk was en die nu aangevuld wordt met de lokale unieke markt inzichten van MarketCap.
Fact based database marketing mag in sommige industriën reeds een gemeen goed zijn, de ICT sector heeft op het gebied van marketing naar mijn idee nog steeds een belangrijke inhaalslag te maken. Deze samenwerking geeft hier een belangrijke impuls aan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid