Under Armour toont wat Memphis Depay in de ‘donkere uurtjes’ doet


‘Rule Yourself’ is daarmee een vervolg op de najaarscampagne ‘Slay Your Next Giant’, eveneens ontwikkeld door Amerikaanse bureau Droga5.
In de internationale campagne is te zien hoe Manchester United- en Nederlands elftal-voetballer Memphis Depay zich dagelijks vastbijt in een routine van training, cardiofitness en fysiek herstel. Zoals de slogan stelt: ‘It’s what you do in the dark, that puts you in the light’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVerder is in de campagne een hoofdrol weggelegd voor de Amerikaanse vrouwen turnploeg. In maart volgt een derde commercial rond de Amerikaanse topzwemmer Michael Phelps.
Topsport
‘Ons bedrijf is opgebouwd door topsporters’, zegt Adrienne Lofton, senior vice president global brand marketing Under Armour. ‘Wij weten uit eigen ervaring wat zij achter gesloten deuren moeten doen en vooral laten om tot topprestaties te komen. We willen delen wat er voor nodig is om de top van je sport te bereiken. Daarom laten we in deze campagne juist hun offers zien.’
De commercials zijn sinds 23 februari online te bekijken:
Memphis Depay:
UNDER ARMOUR | RULE YOURSELF | MEMPHIS DEPAY
Amerikaanse turnploeg:
UNDER ARMOUR | RULE YOURSELF | USA GYMNASTICS
Credits
Bureau: Droga5
Creative Chairman: David Droga
Chief Creative Officer: Ted Royer
Group Creative Director: Tim Gordon
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid