Overslaan en naar de inhoud gaan

Under Armour toont wat Memphis Depay in de ‘donkere uurtjes’ doet

Het sportmerk wil laten zien dat training het centrale onderdeel is van succes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

‘Rule Yourself’ is daarmee een vervolg op de najaarscampagne ‘’, eveneens ontwikkeld door Amerikaanse bureau .

related partner content for mobile comes here

In de internationale campagne is te zien hoe Manchester United- en Nederlands elftal-voetballer Memphis Depay zich dagelijks vastbijt in een routine van training, cardiofitness en fysiek herstel. Zoals de slogan stelt: ‘It’s what you do in the dark, that puts you in the light’.

Verder is in de campagne een hoofdrol weggelegd voor de Amerikaanse vrouwen turnploeg. In maart volgt een derde commercial rond de Amerikaanse topzwemmer Michael Phelps.

Topsport

‘Ons bedrijf is opgebouwd door topsporters’, zegt , senior vice president global brand marketing . ‘Wij weten uit eigen ervaring wat zij achter gesloten deuren moeten doen en vooral laten om tot topprestaties te komen. We willen delen wat er voor nodig is om de top van je sport te bereiken. Daarom laten we in deze campagne juist hun offers zien.’

De commercials zijn sinds 23 februari online te bekijken:

Memphis Depay:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Amerikaanse turnploeg:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Credits
Bureau: Droga5
Creative Chairman: David Droga
Chief Creative Officer: Ted Royer
Group Creative Director: Tim Gordon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in