Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweetphony-team naar DDB & Tribal

Het creatieve duo Alex Herwig en Jeroen Thissen, brein achter de prijzenwinnende Tweetphony van het Metropole Orkest, verruilt Havas voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Herwig en Thissen werkten bij Havas Worldwide Amsterdam voor nationale en internationale opdrachtgevers. Eén van hun recente verdiensten was de . Daarmee sleepte het creatieve team dit jaar meerdere prijzen in de wacht, waaronder een gouden (PR) en zilveren Leeuw (Cyber) in Cannes, twee lampen, een Esprix, twee SpinAwards en een Webby Award.

related partner content for mobile comes here

Bij DDB & Tribal Amsterdam gaat het team werken voor het gehele klantenportfolio, waaronder internationale merken als KLM, Heineken, Adidas, C&A, Vattenfall /Nuon en McDonald’s. ‘Alex en Jeroen delen onze creatieve ambities. Ze zijn toegewijd en avontuurlijk en we zijn blij om ze aan boord te hebben’, aldus Mark Chalmers, ecd Tribal & DDB Amsterdam.

‘We waren op zoek naar nieuwe kansen en met DDB klikte het meteen’, geeft Thissen als reden voor de overstap. ‘Na respectievelijk 4,5 en 2,5 jaar voor Havas te hebben gewerkt waren we ons als team aan het oriënteren. Je wilt nooit te lang op dezelfde plek blijven plakken, maar blijven ontwikkelen, met nieuwe klanten. DDB heeft een mooi klantenportfolio en maakt mooi werk. Daar leveren wij graag een bijdrage aan. De tijd zal leren of we weer zo’n succes als Tweetphony in het vooruit zicht hebben liggen, maar wij gaan natuurlijk wel ons best doen.’

Bij Havas werd begin deze week benoemd tot chief creative officer, na het vertrek van de creatieve directie in april 2013.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in