Overslaan en naar de inhoud gaan

D-reizen biedt Last minute van de dag aan via digital out of home

Elke ochtend om 11.00u verschijnt de Last Minute van de dag op 2.800 digitale schermen van Central Station NL, o.a. in het openbaar vervoer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zodra de dagaanbieding uitverkocht is, verdwijnt deze van de schermen en wordt de algemene commercial uitgezonden.

related partner content for mobile comes here

Bij Central Station NL is het mogelijk een campagne te targetten op tijd, aanbod en locatie. D-reizen maakt hier gebruik van met haar MaDiWoDo! campagne en via een online tool bepalen zij zelf welke aanbieding er wordt getoond

Afra Uithoof, Manager Communicatie D-reizen: 'Nu we de samenwerking met Central Station NL zijn aangegaan kunnen we ook ons Last Minute aanbod in het outdoor kanaal communiceren. Een nieuwe manier om dit mediumtype in te zetten. Daar waar wij voorheen outdoor voor merk/productbekendheid in hebben gezet, gebruiken we het nu als salestool. Zo kunnen we op een betaalbare manier ook ons meest actuele aanbod massamediaal communiceren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in