Innocean Worldwide breidt dienstverlening in Europa uit
Innocean Worldwide, de creatieve kracht achter de merken Hyundai en Kia, gaat zijn Europese dienstverlening uitbreiden buiten de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het creatieve bureau heeft Turkish Airlines als internationale klant binnengehaald. Ook fashion merk Gushlow & Cole en de Franse opticienketen Affelou zijn klant geworden bij Innocean.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Innocean is eigenlijk een 'in-house' bureau. Het wil nu een full-service communicatienetwerk worden. Het bureau heeft acht kantoren in Europa - onder mee in Duitsland en Frankrijk - en 250 medewerkers. Worldwide Europe chief operating officer is Johan Fourie
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSInnocean is dit jaar ook sponsor van het Cannes Lions Festival. Dinsdag werd daar bekendgemaakt dat het bureau zijn dienstverlening uitbreidt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid