Overslaan en naar de inhoud gaan

TAXI Amsterdam start campagne voor Knab

TAXI lanceert Knab met een geïntegreerde campagne. Knab - bank maar dan omgedraaid - is sinds begin oktober operationeel. De…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds medio 2011 werkte TAXI nauw samen met de oprichters en het managementteam van aan de positionering van de nieuwe bank. Het resultaat van deze samenwerking is de introductiecampagne die vandaag van start gaat.

related partner content for mobile comes here

In tegenstelling tot bestaande banken draait het bij Knab niet om de financiële producten maar om de klant. Klanten bij Knab hebben standaard de beschikking over de allerlaatste financiële tools en services en zijn zo in staat om hun geldzaken beter en eenvoudiger te beheren. Aangezien Knab de bestaande conventies in de financiële wereld op zijn kop zet, is ook voor de introductiecampagne gezocht naar een frisse en niet alledaagse benadering.

Het idee van de campagne is gebaseerd op een eenvoudige vraag: waarom? Job van Dijk, Creative Director bij Taxi Amsterdam, zegt in een persbericht: ‘Het is dezelfde vraag die René Frijters - oprichter van Knab - zichzelf stelde toen hij op het idee kwam om een nieuwe bank te beginnen. Waarom kunnen dingen niet anders? Beter? We hebben deze vraag beantwoord met een even simpel als overtuigend beeld: een fles champagne die wordt gedoopt door een boot. Dit beeld staat symbool voor de paradigmaverschuiving die Knab in de financiële wereld teweeg wil brengen.’

De 30 seconden durende tv-commercial werd geregisseerd door het duo Lernert & Sander. Naast de tv-commercial zullen tags-ons, banners, een radio campagne en de website van Knab, knab.nl, potentiële klanten informeren over de feitelijke voordelen van de producten en services van de bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in