Overslaan en naar de inhoud gaan

Sun Microsystems Nederland wint reclamevakprijs Accent

Bij de jaarlijkse uitreiking van de Accenten, de reclamevakprijs van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN), is Sun Microsystems…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reclamebureau LaMarque in Amsterdam ontwikkelde de campagne voor Sun. In de campagne, getiteld "Open Up", werden oesters als metafoor gebruikt. De gedachte hierachter is dat zorgverzekeraars moeten groeien naar een open organisatie, waarin zowel zorgleveranciers als verzekerden toegang krijgen tot relevante informatie. Sun presenteert zichzelf daarbij als partner voor open automatiseringsoplossingen.

related partner content for mobile comes here

De prijs werd dit jaar voor de 15e keer uitgereikt in de Convention Factory in Amsterdam. Aanwezig waren zo'n 500 genodigden uit zowel de reclamebranche als het bedrijfsleven. Gustaaf Vossenaar, Marketing Communicatie Manager van Sun Microsystems Nederland: ‘Veel bedrijven hebben te maken met internationaal ontwikkelde campagnes die dan - met minimale localisatie - op de Nederlandse markt ingezet worden. Een deel van onze marketingcommunicatie komt ook op deze manier tot stand. Wij zijn dus vooral blij met deze Accent omdat dit aantoont dat naast generieke internationale campagnes er zeker ook lokale campagnes ontwikkeld moeten blijven worden, die een hoge empathie hebben en meer herkenbaar zijn voor de mensen uit de doelgroep.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in