Commerciële zenders op 44,4 procent
De commerciële tv-zenders hadden in week 20 opgeteld een marktaandeel van 44,4 procent. De publieke zenders hadden een aandeel van 34,2…
RTL4 was nipt marktleider met 16,2 procent, RTL5 had 4,7 en Yorin 4,6 procent. De HMG-zenders kwamen daarmee uit op 25,5. SBS6 scoorde 10,4 procent, Net5 5,3 en Veronica 3,2. Samen is dat voor de SBS-zenders 18,9. Nederland 1 kwam uit op 11,6, Nederland 2 op 16,1 en Nederland 3 op 6,5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het voor Nederland teleurstellend verlopen Eurovisie Songfestival trok afgelopen week de meeste kijkers: bijna 3 miljoen. Studio Sport van 19.00 uur was gisteravond goed voor 2,6 miljoen kijkers. Spoorloos kwam uit op 2,3 miljoen kijkers, gevolgd door Kopspijkers met 2,2 miljoen. De vijfde plek was voor het 20.00 uur Journaal van gisteravond met 1,8 miljoen belangstellenden. Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid