Overslaan en naar de inhoud gaan

“Grote adverteerders niet bij zoekmachines

Slechts 10 procent van de top 100 adverteerders in Nederland benut de mogelijkheden van het adverteren bij zoekmachines.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt zoekmachine marketingbureau Traffic4u. Adverteren bij zoekmachines, met bijvoorbeeld Google AdWords of Overture, is de snelst groeiende vorm van online marketing op dit moment. Hierbij worden zoektermen afgekocht op basis van een veilingsysteem, waarna advertenties van bedrijven naast of boven de zoekresultaten van een zoekmachine verschijnt als er op deze termen gezocht wordt. ‘Het is opvallend dat juist de grote jongens in de advertentiewereld deze populaire vorm van adverteren over het hoofd zien’, zegt marketingmanager Sander Prinsen bij Traffic4u.

related partner content for mobile comes here

Andere bedrijven maken dankbaar gebruik van de kansen die de top 100 adverteerders met hun zorgvuldig opgebouwde merknamen onbenut laten, is de conclusie van het bureau.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in