Overslaan en naar de inhoud gaan

Newcom Scriptieprijs moet bedrijfsleven en wetenschap samenbrengen

De Newcom Scriptieprijs moet dè prijs voor afgestudeerden op het gebied van communicatie, marketing en aanverwante gebieden worden. Deze…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgestudeerden op het gebied van communicatiewetenschap of aanverwante gebieden kunnen hun scripties inzenden. De prijs kan motiverend zijn bij het schrijven van de scriptie en zorgt ervoor dat de onderwerpen en resultaten van de scriptie bekend gemaakt worden. Het bedrijfsleven komt op deze manier vroegtijdig in contact met de nieuwste ontwikkelingen op de markt en de afgestudeerden hebben de kans om hun talent en expertise te laten zien.

Etmaal van de Communicatiewetenschap
De winnaar van deze landelijke scriptieprijs ontvangt 1000 euro en de vijf genomineerde scripties worden gepubliceerd. Scripties tot twee jaar oud kunnen nog tot 15 oktober 2004 digitaal worden ingezonden via
Een deskundige jury zal zich buigen over de ingezonden scripties. Dhr. Prof. dr E.R. Seydel, hoogleraar communicatiewetenschappen aan Universiteit Twente, mevr. Prof. dr. A.A. Ruler, hoogleraar communicatie- en informatiewetenschappen aan Universiteit van Amsterdam, mevr. I. Wallage, CEO Burson Marsteller, en dhr. J. Prast, global director of corporate communications bij Philips en communicatiemanager van het jaar 2003, maken deel uit van de jury. De nominaties zullen twee weken voor de uitreiking worden bekendgemaakt. De prijs zal uiteindelijk uitgereikt worden op donderdag 18 november 2004 tijdens het “Etmaal van de Communicatiewetenschap”?. Dit nationale congres wordt elk jaar georganiseerd door NESCoR, de Nederlandse onderzoeksschool Communicatiewetenschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in