Interne communicatie Consument koopt online vaker impulsief Consumenten kopen online steeds vaker impulsief in plaats van dat ze bewust een aankoop doen.
Carriere Campagne kinderen en schulden Nibud en Podium, bureau voor educatieve communicatie, hebben gezamenlijk een communicatietraject voor kinderen ontwikkeld. Doel is kinderen…
Interne communicatie Nederlands Dagblad mailt krant in delen Het Nederlands Dagblad (ND) gaat kernonderdelen van de krant tegen betaling online aanbieden.
Customer Experience 'Consument wil mobiel betalen met iDeal' Consumenten zijn klaar om te bestellen en te betalen op hun mobiel. Uit een onderzoek1 van de Rabobank naar het gebruik van een…
Interne communicatie Nederlanders kijken meer nieuws op tv Nederlanders zijn in de afgelopen twintig jaar steeds meer naar traditionele nieuwsuitzendingen gaan kijken (NOS Journaal, RTL Nieuws).
Interne communicatie Consument koopt online vaker impulsief Consumenten kopen online steeds vaker impulsief in plaats van dat ze bewust een aankoop doen.
Carriere Campagne kinderen en schulden Nibud en Podium, bureau voor educatieve communicatie, hebben gezamenlijk een communicatietraject voor kinderen ontwikkeld. Doel is kinderen…
Interne communicatie Nederlands Dagblad mailt krant in delen Het Nederlands Dagblad (ND) gaat kernonderdelen van de krant tegen betaling online aanbieden.
Customer Experience 'Consument wil mobiel betalen met iDeal' Consumenten zijn klaar om te bestellen en te betalen op hun mobiel. Uit een onderzoek1 van de Rabobank naar het gebruik van een…
Interne communicatie Nederlanders kijken meer nieuws op tv Nederlanders zijn in de afgelopen twintig jaar steeds meer naar traditionele nieuwsuitzendingen gaan kijken (NOS Journaal, RTL Nieuws).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid