Overslaan en naar de inhoud gaan

Showmeperrier.com

Steeds meer a-merken zetten redactionele content of redactionele technieken in om jongerendoelgroepen aan zich te binden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met belangstelling volg ik al enige jaren de aanpak die Bacardi in Spanje gebruikt. Daar wordt eens per maand een supplement gemaakt bij Metro, vol met rankings van restaurants, discotheken, muziek, drankjes en andere zaken die belangrijk zijn als je uit gaat.

related partner content for mobile comes here

Het Spaanse nachtleven in polls, samengesteld door de lezers. Via internet. Een slimme formule die al jaren voor een aantrekkelijke en populaire krant zorgen D'Noche. Bacardi financiert deze uitgave in ruil voor tenminste een advertentiepagina.

En zie hoe Perrier het in de VS doet. Dit merk van mijn ouders, zoals veel jongeren in de vs het imago van Perrier omschrijven, heeft ook een slimme manier gevonden om meer onder de aandacht van jongeren te komen en zijn uitstraling eigentijdser te maken.

Showmeperrier.com is een slimme , een zoekmachine die op basis van enkele spannende thema's de beste content voor je vindt.

Met dank natuurlijk aan You Tube. De thema's Crazier, Heathier, Sexier en Riskier zijn slim gekozen. Filmpjes kunnen gerankt worden zodat de bezoekers aan de site altijd direct de meest populaire vondsten kunnen zien, die vanzelfsprekend doorlopend wisselt.

Natuurlijk zijn crazier en sexier het meest populair. De site is bijna een jaar in de lucht. Het aantal bezoekers blijft groeien. Perrier's imago onder de jongeren krijgt zo een interessante facelift.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in