Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell blijft meest favoriete werkgever

Shell heeft in het derde kwartaal van 2004 verder aan populariteit gewonnen. De onderneming blijft daarmee Nederlands meest favoriete…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit blijkt het continu Arbeidsmarkt GedragsOnderzoek van de Intelligence Group, dat onder 10.748 personen is gehouden in de eerste drie kwartalen van 2004.

related partner content for mobile comes here

In het derde kwartaal hebben zich in de top-10 een aantal interessante ontwikkelingen afgespeeld. Zo hebben Philips, het Rijk en ING gewonnen aan populariteit en positie. ING heeft als nieuwkomer Schiphol uit de top-10 verdrongen. Verder valt op dat KPN aan populariteit heeft verloren (-26 procent) en van een vierde naar een zevende plaats is gezakt.

In het derde kwartaal hebben een aantal bedrijven sterk aan belang gewonnen, zoals TPG Post, Rijkswaterstaat, Amnesty International, Ikea, Connexxion, DHL en Ernst & Young. Opvallend is dat vooral logistieke bedrijven aan populariteit hebben gewonnen. Daarnaast zorgen goede financiële cijfers ook voor een stijgende populariteit.

Opvallende dalers in het derde kwartaal zijn de Belastingdienst, gemeente Amsterdam, de Brandweer en Getronics. Voor de volledige top-50 zie .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in