Overslaan en naar de inhoud gaan

Vrouwen centraal in campagne Pensioenkijker

Bijna 90 procent van de vrouwen is niet pensioenbewust, zo is gebleken uit onderzoek van de Stichting Pensioenkijker.nl. De Stichting heeft…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag start een campagne die met name vrouwen van 25 tot 40 jaar bewust wil maken van de momenten in hun leven die invloed kunnen hebben op hun pensioen. Radiospotjes verwijzen vrouwen naar de website . De informatie op deze website maakt vrouwen bewust van die momenten (tijdelijk in deeltijd werken, van baan veranderen, echtscheiding en overlijden van de partner) die invloed hebben op hun pensioen.

related partner content for mobile comes here

Het beeldmerk van de campagne legt een link tussen een appeltje voor de dorst en van jezelf houden door even aandacht te schenken aan je toekomst. ‘Penzjoen? Doen!’ is de slogan van de campagne. Elske ter Veld, voorzitter van de Stichting Pensioenkijker.nl, geeft vandaag in Nieuwspoort te Den Haag het startschot.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in