Reaal adverteert in Madurodam
Reaal Verzekeringen adverteert nu ook met buitenreclame in de kleinste stad van Nederland. De vijf billboards laten uitbreidingen op de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo staat er op de Dam in Amsterdam een billboard met ‘Er is een kans van 1,6% dat uw zoontje iets teveel op het Paleis op de Dam leunt om dit te kunnen lezen’, als verwijzing naar de aansprakelijkheidsverzekering. Op Schiphol staat een billboard met ‘Er is een kans van 0,00074% dat de luchtvaartmaatschappij uw spullen kwijtraakt’ als verwijzing naar de reisverzekering. Voor de buitenlandse toerist heeft Reaal ook een boodschap. In de bollenvelden staat een billboard met ‘There’s a 22.4% chance that you would like to live in this little country. Mortgages by REAAL.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne is ontwikkeld door Kesselskramer, exploitant is JCDecaux (voorheen Publex).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid