Overslaan en naar de inhoud gaan

RSDB verwacht beter kwartaalresultaat

De drukkerijen van Roto Smeets De Boer (RSDB) verwachten over de eerste drie maanden van dit jaar een duidelijk beter resultaat dan in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de rest van dit jaar blijft de situatie wel onzeker, zo meldde bestuursvoorzitter H. de Jong gisteren tijdens de aandeelhoudersvergadering.

related partner content for mobile comes here

De drukker publiceert geen kwartaalcijfers, maar enkel halfjaarresultaten. In 2003 werd over de eerste zes maanden een winst gemaakt van 2,8 miljoen euro tegenover 4,2 miljoen een jaar eerder. Vooral het onderdeel PlantijnCasparie (zakelijke markt) stelde toen teleur. RSDB verwacht dat dat onderdeel boven het niveau van vorig jaar gaat uitkomen.

Ook het onderdeel Roto Smeets presteerde in de eerste drie maanden boven het niveau van 2003. Media Partners kwam uit op hetzelfde niveau.

De Jong benadrukte dat een goede start in 2004 niet maatgevend is voor de rest van het jaar. De algemene marktomstandigheden zijn daarvoor te onzeker, aldus de bestuursvoorzitter (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in