Promotie voor Philips-marketeer
Marketingbaas Andrea Ragnetti krijgt er per 1 april ook de divisie Huishoudelijke Apparaten en Persoonlijke Verzorging (DAP) bij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Hij volgt de met pensioen vertrekkende Johan van Splunter op. Ragnetti zal zijn huidige en nieuwe functie straks combineren. De chief marketing officer leidde afgelopen september de herpositionering van Philips met de nieuwe wereldwijde pay-off ‘Sense and simplicity’. Een woordvoerder zegt over de promotie van de 44-jarige Italiaan dat hij ’marketing en goede producten met elkaar kan verenigen'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De benoeming van Ragnetti valt samen met de aanstelling van Pierre-Jean Sivignon als de nieuwe financieel directeur (cfo) van Philips.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid