Postbank-goud bij Emma’s
‘Postbank gaat de dialoog aan via e-mail’ luidde de case. Volgens de jury, onder leiding van Marc Borgers, doet de organisatie dat erg goed. ‘Jongeren en studenten gedragen zich steeds meer als kritische consumenten, waardoor de effectiviteit van de commerciële uitingen afneemt. De Postbank gaat met deze doelgroep de dialoog aan,’ zegt Borgers.
‘Door een ingenieus gebouwd framework is de Postbank in staat een persoonlijke nieuwsbrief te sturen gebaseerd op productbezit, demografie, financiële events, klikgedrag en door de klant afgegeven zachte informatie.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuZilver was er voor Essent. Het bedrijf heeft e-mail volledig geïntegreerd in het bedrijfsproces, waarbij het de voorkeur krijgt boven andere kanalen als post en telefonie.
De overige cases kregen een bronzen Emma: Bertolli (i.s.m. Suntzu) Case: Ricetta di Bertolli, Martinair (i.s.m. Yourzine) Case: Online ticketverkoop verhogen, TPG Post (i.s.m. RapidSugar) Case: online verhuiskaarten omzet via email strategie ‒ Van Gogh Museum (i.s.m. Bitmove) Case: Videomail.
Zie ook hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid