Overslaan en naar de inhoud gaan

Postbank-goud bij Emma’s

Postbank is vorige week de winnaar van de gouden Emma (e-mailmarketing award). RapidSugar is het bureau dat twee winnende cases (Postbank…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Postbank gaat de dialoog aan via e-mail’ luidde de case. Volgens de jury, onder leiding van Marc Borgers, doet de organisatie dat erg goed. ‘Jongeren en studenten gedragen zich steeds meer als kritische consumenten, waardoor de effectiviteit van de commerciële uitingen afneemt. De Postbank gaat met deze doelgroep de dialoog aan,’ zegt Borgers.

related partner content for mobile comes here

‘Door een ingenieus gebouwd framework is de Postbank in staat een persoonlijke nieuwsbrief te sturen gebaseerd op productbezit, demografie, financiële events, klikgedrag en door de klant afgegeven zachte informatie.’

Zilver was er voor Essent. Het bedrijf heeft e-mail volledig geïntegreerd in het bedrijfsproces, waarbij het de voorkeur krijgt boven andere kanalen als post en telefonie.

De overige cases kregen een bronzen Emma: Bertolli (i.s.m. Suntzu) Case: Ricetta di Bertolli, Martinair (i.s.m. Yourzine) Case: Online ticketverkoop verhogen, TPG Post (i.s.m. RapidSugar) Case: online verhuiskaarten omzet via email strategie ‒ Van Gogh Museum (i.s.m. Bitmove) Case: Videomail.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in