Overslaan en naar de inhoud gaan

Playboy komt met energiedrankje

Playboy lanceert het energiedrankje Playboy Energy Drink in de VS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

lanceert het energiedrankje Playboy Energy Drink in de VS.

related partner content for mobile comes here

De blikjes zijn te herkennen aan het konijntje op de verpakking en worden geproduceerd en gedistribueerd door Play Beverages LLC en CirTran Beverage Corp.

Volgens Sarah Haney, vice president licensing bij Playboy Enterprises, kunnen consumenten met dit drankje ook eens een keer ervaren hoe het Playboymerk proeft...

Playboy smaakt dus kennelijk naar fruit en vanille. De energie moet komen van caffeine, ginseng, guarana en damianablaadjes.

Het drankje is te koop met of zonder suiker, maar desondanks zo zoet dat je het volgens het beste kunt drinken met heel wat sterke drank erbij...

Energiedrankjes doen het goed in de VS: de energiedrankjesmarkt is daar 3 miljard dollar waard, en je haalt makkelijk een marge van 50 procent of meer op je drankjes (bron Beverage Marketing Corp).

Playboy hoopt hier nu dus een graantje van mee te pikken.

(via Elsevier Food International)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in