Overslaan en naar de inhoud gaan

Udo van ilse media naar EyeWonder

Salesdirector Marcel Udo verlaat na nog geen drie maanden per 22 februari ilse media. Hij vertrekt naar EyeWonder, waar hij het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij begint daar per 1 maart. Eyewonder is een Amerikaans bedrijf op het gebied van rich media. Het zorgt ervoor dat aangeleverde online advertenties met video's voldoen aan de voorwaarden van de site-eigenaren. Het bedrijf is in de Verenigde Staten al tien jaar bezig en sinds vorig jaar ook actief in Europa, met kantoren in Ierland en Duitsland en nu ook Nederland.

related partner content for mobile comes here

Udo was pas sinds 1 december vorig jaar verantwoordelijk voor de aansturing van het salesteam. Daarnaast maakte hij deel uit van het managementteam. Udo: ‘Ik realiseer me dat ik ilse media te vroeg alweer verlaat. Soms heb je timing echter niet in de hand. De mogelijkheid die me geboden wordt is echter te mooi om te laten schieten.’

Totdat een opvolger is gevonden neemt coo Gert Jaap Schoppink de taken van Udo waar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in