Meer omzet VNU Media
VNU Media heeft vorig jaar 4 procent meer omzet gerealiseerd dan het voorgaande jaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bedrijfsresultaat nam toe met 70 procent, zo maakte de uitgever vanochtend bekend. Concrete bedragen geeft VNU Media niet. 'We zijn een bedrijf dat meer dan 100 miljoen euro omzet draait', is alles wat directeur Erik Hoekstra hierover kwijt wil.
Vooral de online activiteiten presteerden boven verwachting. Inmiddels haalt VNU Media 35 procent van zijn inkomsten uit internetactiviteiten. Dit jaar moet dat de helft worden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Een van de bekendste en belangrijkste activiteiten is nog altijd het carrièreweekblad Intermediair. De andere VNU-uitgaven, waaronder de zakenbladen Emerce en Management Team, presteerden 'stabiel'. 'We zien geen hele grote groei', aldus Hoekstra tegen het ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid