Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Mediameter maakt mediawaarde zichtbaar

Sanoma Uitgevers introduceert een medium waarmee real time gesponsorde mediawaarde voor de Pink Ribbon Magazine-campagne zichtbaar wordt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marcus Rueb van Carat heeft tijdens de campagnepresentatie bij Grey de Pink Mediameter gepresenteerd. De Mediameter is een 'barometer' waarop real time te zien is hoeveel mediawaarde er gedoneerd is. De stand stond maandagochtend op 722.080,- euro. De titels van Sanoma waren de eersten die gebruik maakten van de Mediameter.

related partner content for mobile comes here

Media kunnen via de de bedrijfsgegevens en de bruto mediawaarde invullen. Zijn de gegevens eenmaal bevestigd, dan gaat de Pink Mediameter direct lopen. Het ook mogelijk om het bedrijfslogo te uploaden. Alle logo's die uiterlijk dinsdag 25 augustus ontvangen zijn, zullen in Pink Ribbon Magazine op een pagina met alle donateurs gedrukt worden.

Pink Ribbon Magazine wordt dit jaar voor de 6e keer uitgegeven door Sanoma Uitgevers. De gehele opbrengst (advertentie-inkomsten en de totale opbrengst van de verkoop van het blad) wordt gedoneerd aan de Pink Ribbon Stichting, die het geld inzet voor de strijd tegen borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2009 heeft als thema ‘Circle of Life’: het optimale uit het leven halen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in