Pink Mediameter maakt mediawaarde zichtbaar


Marcus Rueb van Carat heeft tijdens de campagnepresentatie bij Grey de Pink Mediameter gepresenteerd. De Mediameter is een 'barometer' waarop real time te zien is hoeveel mediawaarde er gedoneerd is. De stand stond maandagochtend op 722.080,- euro. De titels van Sanoma waren de eersten die gebruik maakten van de Mediameter.
Media kunnen via de Pinkribbon-site de bedrijfsgegevens en de bruto mediawaarde invullen. Zijn de gegevens eenmaal bevestigd, dan gaat de Pink Mediameter direct lopen. Het ook mogelijk om het bedrijfslogo te uploaden. Alle logo's die uiterlijk dinsdag 25 augustus ontvangen zijn, zullen in Pink Ribbon Magazine op een pagina met alle donateurs gedrukt worden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSPink Ribbon Magazine wordt dit jaar voor de 6e keer uitgegeven door Sanoma Uitgevers. De gehele opbrengst (advertentie-inkomsten en de totale opbrengst van de verkoop van het blad) wordt gedoneerd aan de Pink Ribbon Stichting, die het geld inzet voor de strijd tegen borstkanker. Pink Ribbon Magazine 2009 heeft als thema ‘Circle of Life’: het optimale uit het leven halen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid