Overslaan en naar de inhoud gaan

Online mediavrouw begint social media bureau

Marjolein Kamphuis is na een jaar weg bij G-Star waar zij international online mediamanager was. Onder de naam Okgo is ze een social media…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het afgelopen jaar is volgens haar de basis gelegd voor een online mediastrategie bij G-Star. 'Er is een nieuwe website gelanceerd, een nieuwe sociale media strategie opgezet, een grote campagne gevoerd () en de afdeling online is uitgebouwd. Kortom, er is iets neergezet waarmee ze verder kunnen. Daarmee ontstond voor mij de ruimte om weer verder te kijken.'

Kamhuis geniet bekendheid als op het gebied van social media. Ze is blogger bij en werd vorig jaar uitgeroepen tot online mediavrouw van het jaar. Voor ze bij G-Star begon was ze producer digital media bij MTV Networks.

Okgo wil zich vooral richten op het ontwikkelen van crossmediale campagnes in samenwerking met andere (online) bureaus en het bedenken van content strategieën voor merken op social media. Mede-oprichter is Johan Voets, een zelfstandig online mediastrateeg die voorheen werkzaam was bij Rhinofly.
De lancering van het bureau vond gisteren plaats met een guerilla actie. Bij een groot aantal online media- en communiatiebureaus werden pizza's bezorgd uit naam van ene . De bedoeling was een zoektocht te voltooien aan de hand van hints op Twitter, Facebook, YouTube en Flickr. Wie deze zoektocht voltooide kwam uiteindelijk op de site van terecht.

Wie zelf de speurtocht wil doen kan terecht op: . Verder is de introductie gelardeerd met een 'making of' filmpje dat laat zien hoe het team van Okgo gisteren de bureaus in Amsterdam bezocht en er een launchfilm gemaakt over social media dat te bekijken is via op Vimeo.

from on .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in