Facebook versus Hamilton
Wie finisht eerder: Hamilton, die een parcours van 2,7 km moet afleggen, of de Facebook auto van 288 MB, die via het recent geupgrade Vodafone mobiele netwerk gedownload wordt? De race is live te volgen op Facebook.
De race wordt georganiseerd door Vodafone Nederland, ter gelegenheid van de introductie van zijn geupgrade mobiele data netwerk. Om de hoge snelheid van het netwerk te illustreren, bedacht en ontwikkelde Achtung! het idee voor een competitie tussen de Formule 1 coureur en een virtuele raceauto. Op Facebook is een campagne van start gegaan, die gebruikers van Facebook uitnodigt om hun profielfoto's ter beschikking te stellen. De profielfoto's van in totaal 28.800 Facebook-leden zullen op 13 september met 3D technologie een virtuele race-auto vormen, die het tegen Hamilton op moet nemen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAchtung! wil met de campagne het abstracte gegeven van netwerksnelheid voor gebruikers duidelijker illustreren. Bekijk de campagne hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid