Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook versus Hamilton

Formule 1 coureur Lewis Hamilton neemt het op 13 september op tegen een virtuele raceauto, opgebouwd uit profielfoto's van 28.800…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wie finisht eerder: Hamilton, die een parcours van 2,7 km moet afleggen, of de Facebook auto van 288 MB, die via het recent geupgrade Vodafone mobiele netwerk gedownload wordt? De race is live te volgen op Facebook.

related partner content for mobile comes here

De race wordt georganiseerd door Vodafone Nederland, ter gelegenheid van de introductie van zijn geupgrade mobiele data netwerk. Om de hoge snelheid van het netwerk te illustreren, bedacht en ontwikkelde Achtung! het idee voor een competitie tussen de Formule 1 coureur en een virtuele raceauto. Op Facebook is een campagne van start gegaan, die gebruikers van Facebook uitnodigt om hun profielfoto's ter beschikking te stellen. De profielfoto's van in totaal 28.800 Facebook-leden zullen op 13 september met 3D technologie een virtuele race-auto vormen, die het tegen Hamilton op moet nemen.

Achtung! wil met de campagne het abstracte gegeven van netwerksnelheid voor gebruikers duidelijker illustreren. Bekijk de campagne .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in