Overslaan en naar de inhoud gaan

Nima Marketing Jaarprijs 2006: vier genomineerden

De genomineerden voor de Nima Marketing Jaarprijs 2006 zijn bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De genomineerden voor de Marketing Jaarprijs 2006 zijn bekend.

related partner content for mobile comes here

De jury heeft op 24 november uit een shortlist van 15 organisaties, 4 organisaties genomineerd. Albert Heijn, Gsus, Hyves en Postbank.

De NIMA Marketing Jaarprijs wordt uitgereikt aan de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie 'marktgericht ondernemen' van toepassing is.

De Prijs Marketeer of the Year 2006 ging dit jaar al naar Hans Hagenaars van de Postbank. Albert Heijn had in Sander van Laan ook al een genomineerde voor de prijs Marketeers of the Year 2006. Hyves en Gsus zijn representanten van de minder gevestigde orde.

Shortlist
Uit enkele honderden Top 3 inzendingen van marketeers in Nederland is een shortlist van 15 organisaties samengesteld. Op de shortlist stonden naast de genomineerden de volgende organisaties: Bugaboo, Danone, Gemeente Amsterdam (I Amsterdam), H&M, IBM, Happinez, NRC Next, T-Mobile, Unilever, Viktor & Rolf, VisionClinics en Volvo.

Tijdens de jury-bijeenkomst werd unaniem besloten om het innovatieve en succesvolle Nederlandse merk Gsus toe te voegen aan de lijst. De oprichter van Gsus stond overigens nog op Fusion2006. En toonde zich daar nogal een aanhanger van een eigenzinnige marketingfilosofie.

Jury
De jury van de NIMA Marketing Jaarprijs 2006 bestaat uit de volgende personen:

Jury-voorzitter Herwin van den Berg (Heineken), vice-voorzitter Muriël Arts (Talpa/NIMA Bestuurslid) en vanuit het bedrijfsleven Stephan van Kruisselberge (TomTom), Franc Reefman RM (Friesland Foods Western Europe), Colette Cloosterman-Van Eerd (Jumbo Supermarkten), Martijn Gleijm (Gleijm & van der Waart) en René Repko (HEMA).

Vanuit het Register voor Marketeers: Paul Postma RM (Paul Postma Consultancy) en Annette Ottolini RM (Waternet) en vanuit de wetenschap Prof. Dr. Ruud Frambach (VU Amsterdam) en Prof. Dr. Eric Waarts RM (Erasmus Universiteit).

Vanuit de media Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing), Léon Bouwman (Adformatie), Paul de Gram (Business) en Gerrit-Jan Bomhof RM (AD Nieuwsmedia).

De Nima Marketing Jaarprijs 2006 wordt op 7 december a.s. uitgereikt tijdens het Societal Event (het jaarlijkse Galafeest van het NIMA) in Grand Hotel Huis ter Duin te
Noordwijk aan Zee.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in