Nieuwe Nokia-gsm pan-Europees naar IPG
Nokia heeft een groep bureaus van Interpublic Group aangewezen voor de behandeling van het pan-Europese account van de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
IPG’s Lowe, R/GA, Draft en Jack Morton verdelen het account. Het behelst, advertenties, interactive, dm en event marketing. Nokia steekt 13 tot 15 miljoen dollar in het account, volgens bronnen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Aanvankelijk komt er een pan-Europese campagne, waarna mogelijk ook de Verenigde Staten volgen. Het account gaat lopen vanuit Lowe Londen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGrey, DDB, Euro RSCG en Bates vielen na de pitch buiten de boot (Adweek).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid