
Ruim zeven miljoen mensen in Nederland hebben zich nog niet uitgesproken over het donorschap. Zij hebben zich nog niet geregistreerd. Het belangrijkste doel van de campagne is dan ook deze niet-geregistreerden aanzetten tot het registreren van hun keuze, Ja of Nee.
De officiële lancering van de campagne is deze ochtend op ‘t Plein in Den Haag. Minister Klink van VWS en Paul Beerkens, directeur van de Nierstichting (en woordvoerder namens de participerende gezondheidsfondsen) lichten de campagne toe en gaan niet-geregistreerde passanten informeren over en aanzetten tot registratie.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeDe campagne is gemaakt door KesselsKramer. Het is de eerste overheidscampagne voor dat bureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee