Nederland 1 op 21,1 pct in week 13
Nederland 1 behaalde een marktaandeel van 21,1 procent in week 13 (tijdvak 18.00-24.00, 6+) en was daarmee wederom marktleider.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 scoorde goed met een aandeel van 16,7 procent en ook SBS 6 haalde een hoger marktaandeel: 13,2 procent. De publieke zenders hadden samen een marktaandeel van 35,5, de vier zenders van RTL kwamen uit op 28,9 en de drie SBS-zenders scoorden 22,8 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was de voetbalinterland Nederland-Schotland op SBS 6 met 2.863.000 kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op zondag was tweede met 2.546.000 en Bananasplit derde met 2.332.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid