Nederland 1 marktleider in week 13
Nederland 1 was in week 13 marktleider met een aandeel van 17,9 procent in het tijdvak 18.00 - 24.00 uur en de doelgroep 6+. Dat is wel…
Nederland 1 wordt gevolgd door RTL 4 met 13,9 procent en SBS 6 met 12,3 procent De publieke omroep behaalde een marktaandeel van 31,7 procent, RTL Nederland kwam op 25,4 procent en SBS Broadcasting op 20,5 procent.
Het TROS-programma Radar was het best bekeken programma met ruim 2,2 miljoen belangstellenden. Tweede was voetbalwedstrijd Oostenrijk-Nederland (SBS 6), dat 2,1 miljoen kijkers trok, gevolgd door Memories (Ned.1) met eveneens 2,1 miljoen kijkers en RTL Voetbal Eredivisie dat ook zo’n 2,1 miljoen kijkers had.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid