Overslaan en naar de inhoud gaan

'Celebrate your Addiction' krijgt dit Award

Het concept ‘Celebrate your Addiction’ van Charlon de Graav en Andre Snijder heeft tijdens de SpinAwardsDay de dit Award 2008 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens de SpinAwardsDay kregen de drie beste interactieve teams van de Dag van het Interactief Talent (dit) de gelegenheid hun concept te presenteren. Een vakjury koos het concept van De Graav en Snijder als beste. De case werd dit jaar geleverd door MTV Networks en betrof het ontwerp van een interactief concept voor een sneaker platform van MTV.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Sebastiaan van Rijnsoever (Qi) was met name te spreken over de hoge kwaliteit van de presentaties en het creatieve werk: ‘Ik ben als juryvoorzitter nu voor het derde jaar betrokken en het valt mij op dat de Dag van het Interactief Talent steeds grootser en professioneler wordt. Bovendien voldoet het duidelijk in een groeiende behoefte, waardoor scholen, jonge talenten, bureaus en mediabedrijven als MTV er steeds enthousiaster aan meewerken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in