Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2008


De Marketeer of the Year-prijs wordt voor de achtste keer uitgereikt. Dat gebeurt tijdens het evenement MarketingLive! op 3 juni. De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet.
Juryvoorzitter Theo van Vugt licht de keuze toe: 'Jumbo is onder het bewind van Cloosterman een sterk merk geworden dat al jaren consistent wordt neergezet. Met een breed assortiment, service én een lage prijs en daarmee goed gepositioneerd ten opzichte van de concurrentie.’
Over René Repko: ‘Onder Repko's leiding lijkt Hema in de positionering al enige tijd veel goed te doen. Goed design, tegen een mooie prijs. Fris en vernieuwend, met een goede drang tot experimenteren.’
Over Kuyf: ‘Onder leiding van Kuyf heeft het FD zich niet alleen zichtbaar vernieuwd, maar is men ook open over de zaken die niet vlekkeloos gaan. Toch een goede aanzet tot multimediaal uitgeven met aandacht voor print, radio en internet.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe drie genomineerden presenteren op Marketinglive! hun case, waarna de jury de winnaar bekendmaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid