Overslaan en naar de inhoud gaan

Nauwelijks inkomensgroei Havas

Havas had in 2006 een inkomen van 1,9 miljard dollar. Dat betekent geen verbetering in vergelijking met 2005 voor het reclameconcern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook als het gaat om de organische groei zat er geen vooruitgang in de resultaten. Hoewel Havas zelf wel spreekt over ‘echte groei van het inkomen’, is die groei nog niet eens 1 procent.

related partner content for mobile comes here

Een zwakke Amerikaanse dollar in het vierde kwartaal was de voornaamste reden voor de mindere cijfers. Het inkomen steeg wel fors in Latijns-Amerika (20%), Europa (6%) en UK (2%). Maar Azië-Pacific kende geen groei en in Noord-Amerika was er een daling van 4 procent.

Healthcare marketing, corporate communicatie en CRM deden het goed. Ook is Havas enthousiast over Euro RSCG dat voor 2,5 miljard dollar aan new business won, zoals GlaxoSmithKline, Peugeot-Citroen, Sanofi-Aventis en Telefónica.

Het is topman Vincent Bolloré (nog) niet gelukt Aegis Group, waarin hij een belang van 29 procent heeft opgebouwd, over te nemen. Als zijn belang de 30 procent passeert, is hij verplicht een formeel bod neer te leggen.

Bron: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in